Strefa Mieszkańca

W tym miejscu mają Państwo możliwość sprawdzić aktualny stan swojego salda. Przy pierwszym logowaniu proszę o dokładne zapoznanie się z wersją demo systemu oraz dokumentacją systemową, zakresie najczęściej zadawanych pytań.

O nas

Strefa Mieszkańca

Wszelkie uwagi dotyczące zamieszczonych informacji księgowych prosimy zgłaszać pocztą elektroniczną na adres reklamacje@lidar.pl lub telefonicznie w poniedziałki oraz środy w godz. 8:30 -15:30 oraz w piątki 7:30-14:30 podczas telefonicznych dyżurów Działu Ekonomiczno-Finansowego (księgowości). Internetowa Informacja Księgowa jest aktualizowana raz w tygodniu, na podstawie ostatnio otrzymanego wyciągu bankowego.

Jeśli chcesz mieć stały dostęp do najnowszych informacji dotyczących Twojego osiedla, zachęcamy do pobrania aplikacji
O nas

Elektroniczna książka podawcza

W trosce o zapewnienie najwyższej jakości usług oddajemy do Państwa dyspozycji zintegrowany system zarządzania informacją w firmie.

Jest to elektroniczna książka podawcza, która automatycznie rejestruje każdą wiadomość od Państwa przesłaną na adres reklamacje@lidar.pl

Na podstawie wdrożonej procedury następuje rozpatrzenie złożonego pisma oraz udzielenie odpowiedzi w terminie do 14 dni.

Odpowiedź zostanie udzielona w formie pisemnej i przesłana na aktualny korespondencyjny adres właściciela.

Login i hasło znajduje się na pierwszym zawiadomieniu otrzymywanym przez właściciela lokalu. Zawiadomienie jest dostarczane przez Administratora w przeciągu dwóch pierwszych miesięcy od momentu rozpoczęcia współpracy z Lidar.

Jeżeli zapomniałeś swój login lub hasło, wypełnij formularz. Login i hasło zostanie doręczone na adres korespondencyjny.