Nowoczesne zarządzanie nieruchomościami ? poznaj aplikację Strefa Mieszkańca czyli e-Kartotekę

Wraz z biegiem lat i postępującą cyfryzacją mieszkańcy mają do dyspozycji coraz to wygodniejsze narzędzia, dzięki którym mogą zarządzać swoją nieruchomością. Do niedawna wiele czynności formalnych związanych z mieszkaniem wymagało osobistej wizyty w urzędzie, u właściciela lub zarządcy budynku, teraz dużą część z nich można załatwić korzystając z przydatnych, nowych rozwiązań i aplikacji.

Do najciekawszych metod pozwalających ułatwić życie mieszkańcom wspólnot mieszkaniowych należą między innymi aplikacja Strefa Mieszkańca. Co – oprócz wygody i czasu – zyskujemy korzystając z tych nowoczesnych narzędzi?

Strefa Mieszkańca – sprawdź stan swojego mieszkania bez wychodzenia z domu

Strefa Mieszkańca to specjalna, dedykowana przestrzeń dla mieszkańców oraz właścicieli nieruchomości dostępna w formie on-line. Po zalogowaniu uzyskujemy dostęp do niezbędnych informacji, których otrzymanie nigdy jeszcze nie było tak proste. W Strefie Mieszkańca możemy sprawdzić bieżący stan należności między mieszkańcem a wspólnotą, saldo konta, ale nie tylko.

Strefa Mieszkańca pozwala nam także na sprawdzenie stanu liczników, pobranie oraz wydrukowanie niezbędnych dokumentów, które mogą nam być potrzebne do różnych czynności urzędowych i prawnych. Dzięki e-Kartotece masz dostęp do wszystkich danych związanych z Twoim mieszkaniem. W ten sposób masz pełną kontrolę nad płatnościami i wydatkami. Wszystkie informacje są czytelnie przedstawione, możesz sprawdzać stan liczników zużycia wody, wykorzystanego ciepła a także masz wgląd w kompletną informację związaną z opłatami – nie tylko czynszowymi, ale także związanymi z gospodarką odpadami, opłatami za części wspólne budynku itp.

Dzięki Strefie Mieszkańca nie trzeba już wykonywać dziesiątek telefonów, pisać maili czy ustawiać się w kolejce interesantów. Wystarczy zalogować się za pomocą loginu i hasła, a wszystkie informacje zostaną nam podane niezależnie od miejsca i czasu.

E-Kartoteka pozwala także na szybką zmianę danych kontaktowych oraz korespondencyjnych. Jest to świetne narzędzie do kontrolowania swoich spraw i wydatków. Co więcej, pozwala na znaczące ograniczenie czasu niezbędnego do załatwienia spraw w ramach wspólnoty.

E-kartoteka – przydatne narzędzie także dla zarządców

E-kartoteka to równie przydatne narzędzie przygotowane z myślą o zarządcach nieruchomości. Czas, jaki przeciętny mieszkaniec spędza na formalnościach związanych z użytkowaniem swojej nieruchomości zarządca musi pomnożyć wielokrotnie. Z pomocą przyszli tutaj programiści Zakładu Usług Informatycznych ?Mieszczanin?, stwarzając platformę rewolucjonizującą zarządzenia nieruchomościami.

E-kartoteka to doskonałe narzędzie wspomagające komunikację z lokatorami. Dzięki oprogramowaniu zarządca nieruchomości może publikować ważne ogłoszenia dotyczące wspólnoty, odpowiadać na nurtujące mieszkańców pytania i przekazywać ważne dla życia społeczności informacje. To rozwiązanie czyni zarządzanie nieruchomością dużo wygodniejszym,  łatwiejszym i po prostu szybszym i skuteczniejszym. Dzięki niemu możemy dużo lepiej zorganizować czas i nie wykonywać zbędnych formalności w sposób tradycyjny ? najczęściej znacznie bardziej czasochłonny.

Zarządcy nieruchomości dzięki e-Kartotece mogą na bieżąco monitorować stan należności od najemców. E-Kartoteka zapewnia łatwy i szybki dostęp do regulaminów i umów, których normalnie musieliby szukać w szufladach lub na skrzynkach mailowych. Jest to także niezwykle pomocne narzędzie dla mieszkańców, bowiem dzięki e-Kartotece dużo wygodniej jest monitorować i kontrolować własne wydatki i należności.

Co ważne ? właściciel otrzymuje własny identyfikator (login) oraz hasło, a te dane pozwalają na swobodny i łatwy dostęp do wszystkich niezbędnych informacji dostępnych w e-Kartotece. Szczególnym udogodnieniem jest fakt, że dane dostępne są całodobowo przez siedem dni w tygodniu. Już nie trzeba więc czekać na odpowiednią godzinę, by uzyskać ważne informacje drogą telefoniczną czy też osobiście.

Podsumowując

Programiści, we współpracy ze specjalistami z dziedziny zarządzania i administracji nieruchomościami, wychodzą naprzeciw zarówno zarządcom budynków, jak i ich mieszkańcom. Warto jest wiedzieć o możliwościach, jakie daje nam współczesny świat, gdzie coraz więcej spraw życia codziennego możemy załatwić drogą elektroniczną.